Facebook
RSS

ဒီတခါေတာ့ က်ေနာ္ လြန္တာပါ (Myothaw Emc)

-
Unknown


      အင္တာနက္ကို စသံုးပါၿပီ ဆိုကတည္းက ပထမ ဆံုး စသံုးတဲ့အရာက မ်ားေသာအားၿဖင့္ Gtalk  ဆိုတဲ့ program ပါ။ ယခုု ဆို ၿမန္မာနိင္ငံမွာ ၇ တန္း ၈ တန္းအရြယ္က အစ သံုးေနၿပီ။
မၿဖစ္နိင္ဘူးလို့ မေၿပာနဲ့ေနာ္ လက္ေတြ ့ၾကဴဖူးလို့ ေၿပာေနတာ။  ေၿပာခ်င္တာကဒီလိုဗ်။
ကြ်န္ေတာ္က အခုပထမ ႏွစ္ ၊ က်ြန္ေတာ္ ၉တန္းကတည္းက gtalk  ကို စသံုးတာဆိုေတာ့
အခု ၃ ႏွစ္ေက်ာ္ေလာက္ရွိပီ။စစ သံုးခ်င္းကေတာ့ အရူးအမူဘဲ ကိုယ့္ အေကာင့္ ဆီ တေယာက္ေလာက္ လာအပ္ပီဆိုရင္ကို ေပ်ာ္ေနတာ။သံုးခါစ ၁ႏွစ္ ၀န္းက်င္ေလာက္တုန္းက
ဆိုအရမ္းၾကဴတာ။အခုေတာ့အဲလိုၾကဴတဲ့ဘက္သိပ္စိတ္မပါေတာ့ပါဘူး။ကိုယ့္အေၾကာင္းၾကည့္ဘဲ ေၿပာေနလို့ ဖတ္ရတာ မေကာင္းဘဲ ၿဖစ္ေနေတာ့မယ္။
ဒါေပ့မယ့္ အခု အရင္က ၾကဴခဲ့ သမ်ွက အဖတ္တင္ေနပီ။လြန္ခဲ့တဲ့ ၃ လေလာက္က အထိ က်ြန္ေတာ္ အြန္လိုင္းမွာ ရည္းစား ၃၄ ေယာက္ရွိပါတယ္။(သံုး၊ေလးေယာက္ မဟုတ္ပါ။၃၀+၄=၃၄ေယာက္ပါ။)အၿပင္မွာေတာ့ အိမ္ကို ေၾကာက္လို့ မထားရဲ ပါဘူး။၃၄ ေယာက္ ဆိုလို့ လန့္မသြားနဲ့ဦးေနာ္ ။ကၽြန္ေတာ္ကဘဲ ေကာင္မေလးတေယာက္ထဲကို နာမည္ ၃၄ မ်ိဳးနဲ့ ၾကဴတာေလ ဟိဟီး။ကၽြန္ေတာ္ကို လြန္တယ္ေၿပာၾကမယ္ ထင္တယ္ ။
         ကၽြန္ေတာ္မလြန္ပါဘူး အဲ့ေကာင္မေလးကိုက ကၽြန္ေတာ္ၾကဴသမ်ွ အေကာင့္ ကုန္ နာမည္မတူတာ ကုန္လုံးကို ခ်စ္တယ္လို့ အေၿဖ ေပးထားတာဗ်ာ။  ဒါေပ့မယ့္ အဲ့ေကာင္မေလးနဲ့ အင္တာနက္မွာ ရည္းစားသာၿဖစ္ခဲ့တာ ရင္ခုန္စရာ တစက္ကေလးမွ မေကာင္းပါဘူး။မၾကာပါဘူး  က်ေနာ္ ေနာက္ထပ္ေကာင္မေလးတေယာက္ ကို ၾကဴလို့ရခဲံ့ပါတယ္။ သူနဲ့ မွ အၾကဴသန္တဲ့ က်ေနာ္ ထိေတာ့တာဘဲ။
        Chitting  ဓေလ့စရိုက္အရေတာ့ စစခင္ခ်င္း  အင္တာဗ်ဴး တခုေၿဖရေလသလား
ေအာင့္ေမ့ရေအာင္ သူေရာ က်ေနာ္ပါ အေမးအၿမန္းထူခဲ့ၾကတယ္။ အိမ္ေဘးက ေစ်းသည္
လင္မယား ရန္ၿဖစ္တာ၊ အစ္မ ေယာက်္ားရတာက အစ စကားလုပ္ၿပီးေၿပာခဲ့ၾကတယ္။
          ဒီတခါလဲ က်ေနာ္ မလြန္ပါဘူး သူဘက္ကစၿပီးေတာ့ ေရလာေၿမာင္းေပးစကားစေၿပာတာပါ။  က်ေနာ္လဲ မိန္းကေလးဘက္ကစေၿပာေတာ့
မူမေနေတာ့ပါဘူး။ ရက္ပိုင္းမွာဘဲ က်ေနာ္တို့  chitting ခ်စ္သူေတြ ၿဖစ္သြားပါတယ္။
         ဒီလိုနဲ့ အြန္လိုင္းမွာဘဲ က်ေနာ္ ၃၅ ေယာက္ေၿမာက္ ရည္စားရပါတယ္။သတိရရင္ အြန္လုိင္းလာၿပီးေတာ့ chat တယ္။ရုပ္ၿမင္ခ်င္ေတာ့ skype နဲ့ ခ်က္တယ္။ရုပ္ရည္ကေတာ့ ၿမင္ေနက်ေတြ ့ေနက် ေကာင္မေလးေတြနဲ့ မတူေအာင္ကို ခ်စ္စရာေကာင္းပါတယ္။ဒါေပ့မယ့္ သူရဲ့ အသံကိုၾကားရဖို့ေတာ့ ခက္သြားပါတယ္။
         ေနာက္……            ရက္ေတြၾကာလာေတာ့ဆႏၵေစာလာပါတယ္။က်ေနာ္ကသူအသံၾကားခ်င္လို့
ဖုန္းနိပါတ္ေတာင္းတယ္၊သူကေတာ့ မေပးခ်င္ဘူး။ ဖုန္းနိပါတ္ေတာင္းတိုင္းလဲ သူက စံုစမ္းတုန္းလို့ဘဲ ေၿပာတယ္။ တရက္က် သူက်ေနာ့္ကို ေၿပာတယ္။
“ငါ စာေမးပြဲေၿဖရေတာ့မွာ မလို့ အရင္လို အြန္လိုင္းတက္ၿဖစ္မယ္ မထင္ေတာ့ဘူး၊နင့္ကိုငါမရွိလဲ အၿခားသူနဲ့ဘဲ  chat ပါ၊ ငါကို အရင္လို စိတ္ထဲ မထားပါနဲ့ေတာ့”
     “မေတြ့ရလည္း အသံေတာ့ ၾကားခ်င္ပါတယ္၊ ဖုန္းနိပါတ္ေပးခဲံပါ”
“ေနာက္ရက္ massage ခ်န္ထားမယ္၊ဖုန္းနိပါတ္က နင္ေတာင္လို့ေပးတာေနာ္ ငါ့အဆိုးမဆိုနဲ့”
   သူခ်န္ခဲ့တဲ့ Massage ကို က်ေနာ္ရပါတယ္။ အဲ့ထဲမွာ ဖုန္းနိပါတ္နဲ့ ႏႈတ္ဆက္စကား တခ်ိဳ့ပါ
ပါတယ္။ က်ေနာ္လဲ သူဖုန္း နိပါတ္ရတာနဲ့ ေပ်ာ္သြားပါတယ္။အဲ့ဒီ ဖုန္းနိပါတ္ကို ဒီေန့ မဆက္ပါနဲ့၊ေနာက္တေန့မွ ဆက္ပါတဲ့။ က်ေနာ္ ထင္ပါတယ္ အေဆာင္ဖုန္းမလို ့ ခ်က္ခ်င္းမဆက္ခိုင္းဘဲ အခ်ိန္ဆြဲခ်င္ေနတယ္လို့။ ေနာက္တေန့ ညေန က်ေနာ္ ဖုန္းဆက္ပါတယ္။ ၂ခါေလာက္ ဖုန္းမကိုင္ပါဘူး။ ေနာက္တေခါက္ထပ္ဆက္ေတာ့ ဦးေလးၾကီးအရြယ္ လူတေယာက္ ဖုန္း ၿပန္ေၿဖတဲ့ အသံကို ၾကားရပါတယ္။
  “ဟလို…. 
“ဟုတ္ကဲ့…. လၿပည့္နဲ့ စကားေၿပာခ်င္လို့ပါ”
“ေယာက္်ားေလးလား၊ မိန္းခေလးလား”
“ခင္လၿပည့္၀န္း  မိန္းခေလးဗ်”
“ေအာ္ေအး ေအး   လူ စရင္းၾကည့္ေပးမယ္ေနာ္” “ဟုတ္ကဲ့”
ခဏေနေတာ့….
“ငါ့တူ  လူစရင္းထဲေတာ့ ငါ့တူ ေၿပာတဲ့ ေကာင္မေလးနာမည္မပါဘူး၊ လူေပ်ာက္တိုင္ထားတဲ့ စာရြက္စာတမ္းေတြေရာ ရွိလား၊ ရွိရင္ ငါ့တူ ကိုယ္တိုင္ လာၿပီး အပ္ရင္ေတာ့ရတယ္။”
“ဗ်ာ….!!!!!!!  က်ေနာ္ ေၿပာတဲ့ ေကာင္မေလးက မေန့ကေတာင္ က်ေနာ္နဲ့ ေတြ့ပါေသးတယ္၊
သူစာေမးပြဲေၿဖမယ္ဘဲ ေၿပာသြားတာ၊ ဘယ္မွသြားမယ္လို့ မေၿပာသြားပါဘူး၊ဦးရွာေပးမယ့္
ေကာင္မေလးက က်ေနာ့္ခ်စ္သူ ခင္လၿပည့္၀န္း ဟုတ္ပါတယ္ေနာ္”
“ေအးေလ မင္းေၿပာတဲ့ နာမည္ ငါရွာတာဘဲေလ၊ ဒီေန့မွ အသစ္ေရာက္လာတဲ့ အထဲေတာ့ မၾကည့္ရေသးဘူး ခဏ”      “ၾကည့္ေပးပါဦးဗ်ာ”  တေအာင့္ေလာက္ေနေရာ…..
“ ငါ့တူ ဒီေန့ အေလာင္း  ၂ခုေ၇ာက္တယ္ cycle accident နဲ့ကြ တေယာက္က မ်က္ႏွာကို ေကာင္းေကာင္းမ၇ွိေတာ့ဘူး၊ ၂ေယာက္လံုးက ေယာက္်ားေလးေတြကြ”
“ခဏ…ခဏ၊  အခု ဦးက မႏၱေလး က ဟုတ္တယ္မလား” “အင္း”
“ ခင္လၿပည့္၀န္း ရဲ့ အိမ္နားက မဟုတ္ဘူးလား”
“ ငါ့တူေၿပာတဲ့သူကို ဦးေလးမသိဘူး  ငါ့တူက ဘယ္ကို ဖုန္းေခၚတာလဲ မႏၱေလးေတာ့ ဟုတ္ပါၿပီ။” “လၿပည့္ ကိုေလ”
“ အခု ငါ့တူ ဆက္ေနတဲ့ ဖုန္းက ၿပည္သူ့ေဆးရုံၾကီး ရင္ခြဲ ရုံက ရုံမွဳး ဆရာ၀န္ရဲ့ အခန္းကဖုန္းကြ”   “ေသစမ္း  ဘာလို့ ရင္ခြဲ ရုံေရာက္သြားတာလဲ”
  ဒီတခါေတာ့ က်ေနာ္ လြန္ၿပီ ထင္တယ္။ေရေ၀းက သၿဂိၤဳလ္ စက္ ကို ေရာက္မသြားတာကံေကာင္းမယ္။

author-https://www.facebook.com/emcmyothaw

Leave a Reply

Find me on facebook - 95Blogger